Onze opdrachtgever
Onze opdrachtgever is een jong en dynamisch familiebedrijf dat zich specialiseert in het onderhouden en renoveren van bestaand vastgoed. Ze staan bekend om hun motto: geen gedoe. Dit betekent dat zowel klanten als collega’s kunnen rekenen op een soepele en professionele samenwerking. Je gaat aan de slag in de regio Utrecht, maar ook in andere delen van het land. Dit zorgt voor veel afwisseling en uitdaging in je werk. Als onderhoudstimmerman ben je het visitekaartje van het bedrijf en zorg je ervoor dat de bewoners en gebruikers van de gebouwen tevreden zijn met het eindresultaat.
Functieomschrijving
- Herstellen, vervangen en plaatsen van kozijnen, deuren en ramen
- Uitvoeren van reparaties aan houten constructies en ander timmerwerk
- Inspecteren en uitvoeren van preventieve onderhoudswerkzaamheden
- Signaleren van eventuele gebreken en adviseren over benodigde werkzaamheden
- Onderhouden van een nette en veilige werkplek, zowel binnen als buiten
- Incidenteel samenwerken met andere vakmensen (bijv. loodgieters of schilders)
Functie-eisen
- Je hebt minstens twee jaar ervaring als onderhoudstimmerman
- Je bent bedreven in houtrotreparaties en het vervangen van ramen, deuren en betimmeringen
- Bouwtekeningen lezen is voor jou geen probleem
- Je werkt graag zelfstandig en hebt een sterk oog voor kwaliteit
- Veiligheid staat bij jou vooropje werkt veilig of niet
- Je bent in het bezit van een rijbewijs en houdt niet van onnodig gedoe
Details van het aanbod
- Een (boven) marktconform salaris.
- 25 vakantiedagen + ATV dagen conform de CAO van de opdrachtgever.
- Een fulltime dienstverband met eventueel de mogelijkheid om ook in overleg parttime te werken.
- Een contract voor bepaalde tijd bij ons met de intentie om dat daarna om te zetten in een contract voor onbepaalde tijd rechtstreeks bij onze opdrachtgever.
Wil je toch liever als zelfstandige aan de slag via ons? Neem dan contact met ons op en wij bespreken graag de vele mogelijkheden met jou. De voordelen even kort op een rij.
- De zekerheid van snelle betaling van jouw facturen.
- De zekerheid van constant leuke opdrachten in jouw mailbox.
- Weinig administratieve taken.
- Veel uitdagende projecten beschikbaar via ons grote netwerk.
- Áltijd één contactpersoon voor al jouw vragen.
Solliciteren
Klinkt dit als de perfecte baan voor jou? Aarzel dan niet en solliciteer direct! Stuur je cv en motivatie naar y.bosuguy@bouwpartners.nl. Heb je vragen over de functie? Neem dan contact op met Yusuf Bosuguy via +31621329557. Wij kijken uit naar je sollicitatie!
Inschrijven en solliciteren
Zo werkt dat bij Bouwpartners
-
1. Reageren op een vacature
Stuur ons je meest recente cv. Een persoonlijke reactie krijg je altijd!
-
2. Kom bij ons op gesprek
We bespreken of de baan bij je past en bekijken de opleidingsmogelijkheden
-
3. Op gesprek bij een opdrachtgever
Een belangrijk moment! Wij zorgen dat je goed bent voorbereid.
-
4. Het contract
We helpen je bij het vastleggen van de zakelijke afspraken.